Bekijk ons assortiment

 

Klantenservice

Stickers bestellen
Het online bestellen van stickers is zeer eenvoudig in de online winkel Muurstickerspecialist. Je doorloopt een aantal stappen en je muursticker is besteld en wordt met een paar dagen bij je thuis bezorgd.

Je begint natuurlijk met het uitkiezen van een passende sticker voor jouw interieur. Als je de gewenste sticker hebt gevonden klik je daarop. Bij dit ontwerp kies je vervolgens de grootte voor jouw muur en de kleur waarin je de muursticker wilt ontvangen.

Hoe plaats ik mijn bestelling?
Als je een sticker hebt uitgekozen klik je op ´bestellen´. Je interieursticker komt nu in je winkelwagen terecht. Je kunt ervoor kiezen om verder te winkelen om nog een sticker te selecteren (neem bijvoorbeeld eens een kijkje in de categorie met inspirerende tekststickers) , of je gaat door met je bestelling. Als je doorgaat met het plaatsen van je bestelling kom je in een scherm om al je gegevens in te vullen. Je kunt kiezen om een account te creëren en je gegevens te bewaren zodat je een volgende keer makkelijk en snel een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Je kunt ook een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Als je al een account hebt, kun je inloggen met de gegevens van jouw account. Als het verzendadres afwijkt van het factuuradres kun je dat invullen, zo kun je de sticker bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen.
Hoe kan ik voor mijn muursticker betalen?
Na het invullen van je adresgegevens kom je uit bij een betaalscherm. Je kunt kiezen voor verschillende betaalmanieren voor je interieurstickers. Wij bieden je de veilige betaalmethoden iDEAL, PayPal of bankoverschrijving. Voor Belgische klanten bieden we de betaaloptie MisterCash.
Wanneer gaat mijn sticker in productie?
Als je de bestelling voor je muursticker hebt bevestigd en de betaling hebt gedaan, ontvang je van ons een bevestigingsmail met alle details van jouw bestelling. Wij gaan nu druk aan de slag om je sticker te produceren. Je ontvangt van ons een mailtje met een trackingnummer zodra de sticker verzonden is, zodat je kunt volgen wanneer de aflevering ingepland staat. De levertijd is gemiddeld 5 werkdagen.
Hoe bevestig ik mijn muursticker? Na bezorging wil je de interieursticker natuurlijk op je muur bevestigen. Lees vooraf goed de plakinstructies voor muurstickers om te zorgen dat je sticker mooi strak op de muur komt en je er volop van kunt genieten.


Mijn account
Als je bij het plaatsen van je bestelling ´Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer´ selecteert, maak je een account aan bij Muurstickerspecialist.nl. Met jouw wachtwoord kun je dan een volgende keer gemakkelijk inloggen, je bestelling volgen en snel weer een nieuwe bestelling plaatsen. Het aanmaken van een account heeft als voordeel dat je een volgende keer niet al je gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Je kunt je gegevens wijzigen wanneer je dat wilt en je kunt in jouw account meerdere adressen opgeven. Zo kun je een ander afleveradres kiezen, bijvoorbeeld als je een sticker als cadeau naar iemand wilt sturen of als je je bestelling op je werk wilt laten bezorgen. In je account kun je je voorgaande bestellingen bekijken. En je kunt een product in je winkelwagentje stoppen en deze op een later tijdstip bestellen. En natuurlijk kun je met je account de status van je bestelling volgen.

Als je wilt weten hoe wij je opgeslagen gegevens op vertrouwelijke wijze behandelen, kun je ons privacybeleid lezen.

Veilig betalen
Je kunt uit uit meerdere veilige betalingsmogelijkheden kiezen als je een bestelling via Muurstickerspecialist.nl plaatst.

  1. 1. Betalen via iDEAL: je wordt na bevestiging van je bestelling doorgeleid naar de website van je eigen bank. Op de beveiligde website van je bank kun je met online bankieren de betaling voldoen. Let op dat je na de betaling weer terug keert op de website van Muurstickerspecialist.nl, anders wordt je bestelling niet goed gegenereerd en zul je niet direct een bevestiging van de bestelling ontvangen.

  2. 2. Paypal: je betaalt met een creditcard in de beveiligde omgeving van Paypal. Je hoeft hiervoor geen account te hebben of aan te maken bij Paypal, je moet alleen eenmalig je gegevens registreren in de beveiligde omgeving van PayPal.

  3. 3. Met Visa of Mastercard creditkaart: selecteer bij de betaalmethoden Visa of Mastercard. Na het bevestigen van je bestelling word je doorgeleid naar de beveiligde creditcard betaalpagina van de Rabobank. Op deze beveiligde pagina kun je de gegevens van je creditcard invullen om de betaling te voldoen. Het kan zijn dat je na het invoeren van de creditcardgegevens wordt doorgeleid naar de pagina van je eigen bank om je persoonlijke wachtwoord van je creditcard in te vullen om de transactie goed te keuren.

  4. 4. Betalen via Bankovermaking: je stort het bedrag zelf op de rekening van Moods Design, hetzij via internetbankieren hetzij via een normale overboeking. Omdat het enige dagen kan duren voordat de betaling op onze rekening verschijnt duurt het langer voordat je je bestelling in huis zult hebben. Wij nemen een bestelling namelijk pas in behandeling als de betaling bij ons ontvangen is.

  5. 5. Multisafepay: Multisafepay biedt een veilige betaalomgeving aan voor het betalen via creditcard. Wanneer je op de knop bestelling bevestigen hebt geklikt wordt je doorgeleid naar de beveiligde pagina van Multisafepay. Op de pagina van Multisafepay kan je veilig betalen met creditcard. Na de betaling wordt je weer teruggeleid naar de webwinkel en ontvang je een bevestiging van de bestelling per email.

  6. 6. Mistercash: Speciaal voor Belgische klanten bieden we de veilige betaalmethode MisterCash aan, waarmee je vanuit België met je eigen bank een betaling gelijk kunt voldoen.

Verzendkosten en levertijden
Bij bestellingen boven de 50 euro worden geen verzendkosten berekend voor zowel Nederland als België. Is je bestelling lager dan 50 euro, dan zijn de verzendkosten voor Nederland en België 5 euro, dit wordt tijdens het bestelproces weergegeven.

De levertijd is ongeveer 5 werkdagen na het in behandeling nemen van je bestelling. Mocht de levertijd in tijden van veel bestellingen afwijken, dan laten we je dit zo snel mogelijk via de mail weten. Als je bestelling verzonden is, ontvang je ook een mailtje van ons met het track & trace nummer zodat je de zending kunt volgen.

Het transport wordt verzorgd door een extern transportbedrijf, buiten de directe controle van ons en wij houden ons derhalve niet verantwoordelijk voor mogelijke vertragingen in de levering veroorzaakt door het vervoersbedrijf. Als je een ´niet thuis bericht´ van de vervoerder ontvangt, kun je zelf contact opnemen om een nieuwe afleverafspraak te maken.

Wil je een muursticker naar een ander land laten versturen? Neem dan vooral contact met ons op.


Ruilen en Retourneren
Vanaf de datum van bestelling heb je 14 dagen het recht om de bestelling te annuleren, zonder daarvoor een reden op te geven. Nadat je de annulering aan ons hebt doorgegeven, krijg je 14 dagen om het geleverde product aan ons te retourneren. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. De kosten voor retourssturen zijn wel voor eigen rekening. Houd er rekening mee dat de retourkosten hoger dan gebruikelijk kunnen zijn, omdat de muurstickers meestal niet via gewone brievenbuspost geretourneerd kunnen worden, maar via een pakketdienst.

Als we een product op maat voor je maken, bijvoorbeeld met een eigen tekst in de sticker verwerkt of in afwijkende productiematen die niet tot de standaard opties behoren, dan geldt het herroepingsrecht niet en zie je dus af van het retourrecht.

Neem vooral contact met ons als het product niet aan je verwachtingen voldoet, zodat we tot een oplossing kunnen komen.

Lees meer over het ruilen of retourneren van producten (het herroepingsrecht) in onze Algemene Voorwaarden.

Reclamaties
Mocht je onverhoopt niet het juiste product hebben ontvangen, dan zorgen wij ervoor dat het product zo snel mogelijk geruild wordt op onze kosten.

Als je je bestelling niet correct hebt ontvangen, of als er sprake is van zichtbare beschadiging van de verpakking, noteer dit op de afleverbon en meld het ons binnen 24 uur per email. Je dient de originele sticker en verpakking te bewaren zodat wij deze indien nodig kunnen bekijken. Tevens kunnen wij foto´s vragen ter illustatie van je klacht. Indien nodig zullen wij een vervanging van het beschadigde product sturen. Na het (deels) aanbrengen van het product kun je echter geen reclamatie meer bij ons indienen. Het aanbrengen van het product houdt aanvaring van dat product in. Let er dan ook goed op om vooraf het product te bekijken op mogelijke onvolkomenheden.

Muurstickerspecialist.nl is niet verantwoordelijk voor het al dan niet goed bevestigen van interieurstickers, muurstickers, raamstickers en deurstickers. Dit is het risico van de koper. Lees daarom voor het bevestigen goed de plakinstructies voor jouw soort sticker door.

Lees meer over het indienen van reclamaties in onze Algemene Voorwaarden.

Noot! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Plakinstructies interieurstickers
Voordat je begint met het plakken van je sticker, is het belangrijk om goed de plakinstructies te lezen en deze te volgen. Voor muurstickers, deurstickers en raamstickers gelden namelijk verschillende plakmethoden. Je kunt deze allemaal lezen op onze pagina met de plakinstructies.

Als je wilt weten op welke ondergrond je een sticker wel of niet kunt plakken, in welke ruimtes je muurstickers kunt bevestigen en of je ze bijvoorbeeld ook buiten kunt gebruiken, kun je een kijkje nemen op onze pagina met veelgestelde vragen.

Als er nog onduidelijkheden of vragen zijn, neem gerust contact met ons op.

Keurmerk
Muurstickerspecialist.nl draagt het Webwinkel Keur. Dit is het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen. Alle leden die bij het keurmerk zijn aangesloten voldoen inhoudeijk aan en handelen volgens de gedragcode. Webwinkel Keur zorgen ervoor dat webwinkeliers eerlijk en transparant beoordeeld worden en je kunt jouw ervaringen met een webwinkel delen. Op deze manier worden webwinkels zowel door jou als door het keurmerk beoordeeld. Dubbele zekerheid dus! Voor meer informatie over het keurmerk kun je een kijkje nemen op de website van Webwinkel Keur.

Contactgegevens
Als je vragen hebt kun je altijd contact met ons opnemen. Op werkdagen zijn wij tussen 09.00 – 13.30 uur en 14.30 – 18.00 uur telefonisch bereikbaar op 038 – 773 99 95. Je kunt ons ook een mailtje sturen, wij streven ernaar op werkdagen binnen 24 uur te reageren.

Muurmodespecialist.nl is onderdeel van Moods Design, specialist in interieur designproducten. Moods Design is gevestigd in Zwolle en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 30244635. Ons BTW-nummer is NL819767190B01.

Moods Design
Potmarge 21
8032 LC Zwolle

Bankgegevens
Als je via een bankoverschrijving voor je sticker wilt betalen, kun je het totaalbedrag overmaken naar IBAN: NL40RABO0126148708, BIC: RABONL2U. Sommige banken vereisen een langere BIC-code. In dat geval kun je drie keer een X achter de BIC zetten, dat wordt dan dus RABONL2UXXX.